13.10.10

1.oktobris

Ceturtā. Atļaujos kompensēt iepriekšējās dienās negulēto un „novelku sīmani” lidz pat 11.00. Tāpat jau droši zinu, ka uzreiz no rīta mani neviens nemeklēs.
Nu ko, sākas jauns mēnesis, ar ko arī apsveicu! Rīta kafiju dzerot, var saskaitīt krustiņus septembra kalendārā. Vieglāk gan ir saskaitīt tās dienas, kas nav pārsvītrotas, jo līdz četri skaitīt skolā mani tomēr ir iemācījuši! Tas nozīmē, ka pagājušomēnes mājās esmu bijis četras dienas! Es gan parasti smejos, ka mājās es esmu kabīnē un uz Ziedu ielā tik reizēm paciemojos, bet nu tas sanāk tāds diezgan melns humors.
Atkal kārtējie gaidīšanas svētki var turpināties. Kādreiz sen atpakaļ, skolas laikā biju uz teātri ar tādu nosaukumu ”gaidīšanas svētki”, kur vecie aktieri tēloja bērnus un jaunie vecākus. Man ļoti patika, laikam tāpēc man tas teiciens tā pielipis.
Pa dienu te notiek diezgan aktīva kustība no vietējo tirgoņu puses. Piedāvājumā dažādas preces  - filmu diski, mobilie telefoni un citas elektropreces. Kādu disku jau varētu paņemt, bet vēl nesteidzos, jānoskatās tas , kas līdzi, ja jau pietrūks, tad domās tālāk.
Kaimiņš gaida autobusu, tāds te divreiz dienā kursē uz lielveikalu, tur 40 min gaida, tad nāk atpakaļ. Arī šo izdevību pagaidām neizmantoju, vēl jau līdzpaņemtās pārtikas gana.

Laiku īsinot, ķeros klāt pusdienu gatavošanai. Pārmaiņas pēc jāizvāra kāda zupa, citādi jau cik dienas tik sauss vien. To atvieglo tas , ka ledusskapim ir arī saldētava. Sasaldēto dārzeņu paku katlā iekšā un zupai pamats jau ir! Klāt vēl kādu buljona kubiņu, mazliet makaronus, lai jau drusku biezāka. Žēl, ka aizmirsu nopirkt žāvēto gaļu, tad sanāk vēl labāk, šoreiz jāiztiek ar desas gabaliņiem – jo kas tad par zupu bez gaļas! Nu ko – minūtes divdesmit darbošanās un  - labu apetīti!
Vakarā ap 18.00 sargu būdas logā iz liek sarakstu ar tiem numuriem, kuri naktī tiks iekšā muitā, vieni pēc 23.00- jiem, otri pēc 04.00- iem. Mans numurs ir pirmajā. Atkal normāla gulēšana nesanāks, jo 50 mašīnas jau vienā minūtē muitā neielaidīs. Tā jau arī ir – 22.10 sāku kustēt un tikai 01.15 nostājos savā vietā. Miegam atliek 6. stundas.

1 komentārs:

  1. -jēziņ.. mājās tikai 4 !!! dienas :( nu tāpēc es domāju, ka sen tevi neesmu redzējusi :))

    AtbildētDzēst