22.10.10

18.oktobris.

Ceturtā diena robežā, kaut gan īsti nevar saprast, vai sākas ceturtā, vai turpinās trešā. Pusē astoņos izdodas sazvanīt šefu un noziņot par problēmām. Šis atkal pacēla kājās kravas nosūtītāju, kurš momentā apstiprināja, ka nauda būs. Tas nozīmē, ka varu taisīt otro piegājienu robežai. Pusē deviņos startēju. Atkal viss pa jaunam un 10.40 esmu krievu pusē uz formēšanos otro reizi. Atkal gaidīšana mijas ar darbošanos un atkal dienu ievelk vakarā. 16.30 esmu noformēts, atliek vienīgi sagaidīt apsargu, kurš brauks man līdzi. Šis ieradīsies tikai rīt no rīta, par ko es esmu diezgan priecīgs, jo nemaz jau vairs negribas braukt. Veselu diennakti ir nomuļļāts pa robežu šurpu turpu praktiski bez gulēšanas, jo no rīta to stundu jau arī tik pat kā negulēju – nevar jau tā uzreiz atslēgties!
Nu bet tāpēc tas viss tiek kompensēts tagad. Uzpildu degvielu un stāvvietā iekšā. Ne man vairs kāda gribēšana vakariņas gatavot, ne ko citu darīt. Apēdu pāris sviestmaizes un gultā iekšā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru