Šodien atgriezos no kārtējā reisa, bet par
to vēlāk. Neatceros, vai par to jau esmu stāstījis, bet ārzemēs internetu
nepērku, reizēm tik sanāk pastāvēt kādā parkingā, kur ir pieejams wi-fi. Bet ne
vienmēr tā iegrozās un tad jau sanāk kādu nedēļu iztikt bez neta. Tāpēc jāatvainojas
par to, ka uz jūsu uzdotajiem jautājumiem komentāros neatbildu uzreiz. Šoreiz biju
tā patīkami pārsteigts – ienākuši trīs uzreiz!
Tan nu nolēmu atbildes uzrakstīt nevis komentāros, bet atsevišķā
rakstiņā, tak jau atradīsiet!
Par apaviem. Nezinu, vai to var saukt par
tradīciju, drīzāk jau par ieradumu, bet zinu daudzus šoferus, kuri brauc bez
apaviem, mani ieskaitot! Vēl jo vairāk, apavi tiek atstāti ārpus kabīnes, uz
trepītēm. Jo kabīnes grīda ir izlikta ar paklājiem, kurus nemaz negribas
pienēsāt ar smiltīm, dubļiem, skaidām, sniegu u.t.t Uz trepītēm jau parasti tiek turēti kādi
pavisam ātri un viegli novelkami un uzvelkami apavi, nu kaut vai iešļūcenes. Un
kaut kas nopietnāks, kādas nopietnākas pastaigu kurpes vai botas un darba apavi
priekš kraušanās stāv sānu bagāžas nodalījumā.
Kāds jau tūlīt var iebilst, ka ir valstis,
kurās tas nemaz nav atļauts. Jā, es to zinu, bet neko tur nevar padarīt. Esmu jau
tā pieradis, ka ar apaviem kājās pie stūres jūtos tik neomulīgi un ir tāda
sajūta, ka nemaz braukt nemāku!
Par profesijas maiņu. Lielākā daļa tālbraucēju ir vīri jau
labākajos gados, jauno nāk klāt samērā maz, tā ka vecums tam nevarētu būt
šķērslis. Vajag tikai gribēšanu. Varbūt, ka tiešām ir vērts ko pamainīt dzīvē,
ja jau visu laiku kantorī nosēdēts! Bet, kā jau ikvienam, kurš jautā, braukt
vai nebraukt, iesaku vispirms izbraukt kādu reisu līdzi kādam draugam vai
paziņam, lai saprastu ap ko tā lieta grozās. Ja ir kantora darbs, tad pieļauju
domu, ka uz šo brīdi var nebūt vajadzīgās kategorijas ar visiem kodiem un
vadītāja kartēm, kuru nokārtošana prasa zināmus ieguldījumus. Tad nu būs
vieglak saprast,vai ir vērts tērēties vai nē.
Par maršrutu cauri Lietuvai. Konkrētais maršruts varētu būt
interesants, braucot ar vieglo, jo tur var ko vairāk apsktīt, bet nebūs īsti
piemērots braucienam ar smago. Tur sanāks lielāks attālums un vēl, piedevām,
lielāks degvielas patēriņš, mīcoties pa mazajiem ceļiem. Kādreiz jau ir nācies
Lietuvu šķērsot pa dažādiem maršutiem, bet pie mana šā brīža darba specifikas
šis maršruts galīgi nav piemērots.
Un ja jau
turpinam spēlīti “jautājumi un atbildes”, tad nu ir pienākusi mana kārta uzdot
jautājumu!
Attēlā ir
redzamas trīs kravu stiprināšanas siksnas, katra satīta savākā veidā. Tad nu
gribētu zināt jūsu domas, kurš veids ir ērtākais uzglabāšanai un lietošanai. Un
varbūt arī pamatojumu, kāpēc. Jo man ir
gadījies, ka pat daudz ko piedzīvojuši vīri jautā, kāpēc tu savas siksnas tin
tieši tā un ne savādāk? Tad nu pēc šādiem jautājumiem esmu pavērojis, kā to
dara citi. Jā, piekrītu, ka katram ir savi ieradumi un apsolos arī pastāstīt
par savējiem un pamatot,kāpēc tā daru.
trešais, aizāķējam un metam pāri kravai
AtbildētDzēstEsi kādreiz mēģinājis šādi uztīt siksniņas? :) https://www.facebook.com/truckfail/videos/1017833188234968/?pnref=story
AtbildētDzēstJā, tieši te es tādu palīgierīci jau noskatīju un uzveidoju!
DzēstManuprāt, trešais variants, jo vietu daudz neaizņem. Viegli satīt un viegli lietot - pieāķē paredzētajā vietā un pārmet pāri kravai, viņa izritinās jau pareizā virzienā un var pievilkt :)
AtbildētDzēst