Kādu laiku atpakaļ vismaz reizi mēnesī bija šāda krava. Tie ir dīzeļģeneratori kuģiem. Vedu no "Rīgas Dīzeļa" uz Ņižņij Novgorodas kuģu būvētavu "Krasnoje Sormovo". Nostiprināšanas un arī citādā ziņā ideāla krava. Agregāti nostiprināti uz rāmja, kuram visos stūros ir cilpas celtnim. Novelk ar četrām siksnām, katra uz savu pusi un nekas nekur nevar izkustēties! Starp citu, dzinēji bija "Scania" ražojuma!
Lentzāģa gateris. Te nav redzams un es nemaz tā īsti neatceros, kā biju nostiprinājis! Bet atvedu bez bojājumiem. Droši vien, ka vēl joprojām sekmīgi strādā Madonas "Damaksnī"!
Gruntsūdeņu atsūknēšanas iekārta. Te pa vienkāršo, siksnas pāri un viss!
Velnsviņzinkas biogāzes ražotnei. Šādus nestandartus visgrūtāk nostiprināt. Labi, ka sagatavotas speciālas papildu atbalsta kājas ( ja tā rūpīgāk ieskatās, galos var pamanīt).
Traktortehnikas agregāts. Pietika ar divām siksnām, lai tas godīgi nostāvētu visu ceļu savā vietā.
Celtņa sastāvdaļas. Aizceļoja uz Volgogradu. Pie izkraušanās nācās stumties atpakaļgaitā iekšā būvbedrē.
Granīta plāksnes, no PL uz LV. Piesēju pa vienkāršo, izturēja.
Stikls, divas sastatnes, kopā 24t. Ceļoja no Vācijas uz Zviedriju. Stiprināja krāvējs, mani nemaz klāt nelaida, tik vien atļāva, kā siksnas padot. Tik pajautāja, vai ar prāmi, vai tiltu braukšu. Jautrākais tas, ka uz prāmja mani dzina pašā augšā, uz trešo stāvu. Es vēl mēģināju protestēt, tak stikls un 24 tonnas, nekā. Nu tad gāja arī spolēdams pa trapu augšā!
Granīta bruģakmeņi. Nāca no PL uz LT. Tā kā maisi sniedzās knapi pāri bortiem, nemaz nebiju piesējis.
Kaut kas birstošs "Sakretam". Te bija svarīgs izvietojums, Bet krāvējs pats visu smuki salika, es arī necentos neko mainīt.
Ar šo kravu trāpīju uz Poļu Transporta Inspekciju ar visiem svariem. Ar izvietojumu viss ok, svars uz asīm nav pārsniegts. Kravā kaut kādi metāla izstrādājumi, kopā 24t.
Veltnējamais rullis uz Čerepovecas "Severstaļ". Nospriegojuarī, lai neslīd uz priekšu. Izturēja.
\
Televizori. Te neko nesēju, atbalstīju tik, lai neapkrīt uz atpakaļu un viss.
Te arī siksnas saliku tikai skata pēc, nospriegoju pavisam minimāli.
Bet te gan viss pa nopietno. Virsū paletes, aiz tām savilku pie grīdas, tad vēl slīpi uz priekšu un atpakaļ. Kur un kā likt, visu norādīja krāvējs.
Riepas. Viena no grūtākajām kravām nosiešanas ziņā, lai neuzboztos piekabe.
Nevar noliegt, ir gadījies arī pa kādai neveiksmei. Te redzams rezultāts slikti satītām un nepareizi sakrautām paletēm.
Nākošajā reizē jau biju mazliet gudrāks, krāvu pa trīs paletes vienā rindā, nevis pa divas. Te var labi redzēt, cik "lieliski" tās satītas, bet šādi tās atspiedās viena pret otru un nesagāzās.
Nu šādai kravai pat nav kur sagāzties!
Arī šādas kravas ir jāstiprina, tikai te ar siksnām vairs neiet cauri, vajadzīgas ķēdes!
Šai reizei viss. Tā kā ir kolēģi, kas sola piešķirt kravu bildītes no saviem krājumiem, tad, ceru, ka turpinājums sekos pavisam drīz...
Uz kurieni tad aizceļoja čipsi?
AtbildētDzēstTie apaļajās tūbās atceļoja no Vācijas uz Latviju, bet vietējais Ādažu ražojums arī palika uz vietas, tik no Ādažiem uz Līvāniem pārcēlās.
DzēstĪsti nesapratu par tām kraušanām trijās rindās. Bildē tak divas rindas un pa vidu tukšums.
AtbildētDzēstBet stāsti paliek par kravām arvien interesantāki. Protams, nepareizi nostiprinātās kravas lažu bildes, ja ar skaidrojumiem par lažām, vispār būtu zelts.
Nu tajā brīdī vēl tukšums, bildēju, ka mēr redzams cik šķība, pēc tam pa vidu iet vēl trešā palete.
Dzēst