12.12.10

4.decembris

Labrīt! Pēc astoņiem jau mums transports klāt! Pamostos no tā , ka dzirdu, ka piebrauc vieglais un pasignalizē. Nodomāju – nu Sandra jau troksni netaisīs! Gan jau kāds vieglais pie gāzes uzpildes nevar sagaidīt operatoru. Nekā – šoreiz kļūdījos!
Uz robežu braukšu vēlāk, pēcpusdienā, pa dienu apciemosim abas vecmammas.
Ap pieciem esmu atkal pie mašīnas. Vēl jānolej liekā degviela, uz Krieviju ar pilnām bākām jau neviens nebrauc! Piestumjos pie mūsu garāžas, sanāk noliet vairāk kā 500 litru un tad jau varu laist prom.
Deviņos vakarā esmu Terehovā. No rīta man kolēģis zvanīja, ka rinda esot tikai 80 mašīnas, tagad izņemu taloniņu un man priekšā ir 350 mašīnas. Braucu iekšā terminālā, man tur liekas drošāk, nekā uz ceļmalas. Kādas divas nedēļas atpakaļ uz ceļmalas desmit mašīnām sagriezti tenti pa nakti, uztaisīts „dosmotrs”. Vienīgais labums, ka nav trāpījuši uz vērtīgu un viegli aiznesamu preci, tā ka kravas palikušas veselas.
Ielūkojos VIDa mājas lapā, tur ir sadaļa – rindas uz robežām. Tur šovakar astoņos uzrādās tikai 150 mašīnas! Nesaprotu, kur viņi izrok tādus datus! Te taču pēc taloniem precīzi var redzēt skaitu. Nevarēja taču pa stundu piebraukt 200 mašīnu, tad viņām būtu jāpiebrauc ik pēc 20 sekundēm. Nu kaut kā neredz tādu šausmīgo kolonnu! Lai jau arī tas galīgi neizskatās pēc manis, uzrakstu lapas redaktoram vēstuli un pasaku visu ko domāju! Nav jau pirmā reize. Gandrīz vienmēr jau tā ir – šefs paskatās, rindas nav, tikai kādas 50 mašīnas, es aizbraucu – bet tur četri kilometri!
vannasistaba arī vienmēr pa rokai
Vienpadsmitos vakarā vēl priekšā 310 mašīnu. Mierīgi varu iet gulēt, tik daudz pa nakti nesabrauks robežā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru