28.12.10

12.decembris.

Pa nakti kustības gandrīz nekādas, tikai kādas pāris reizes pa 100m. Pagulēt jau tāpat nesanāk, brīžiem tāpat sēdus pasnaužu. No rīta secinu, ka manas aizdomas apstiprinās. Pa nakti man aizmugurē piebraukušas tikai kādas astoņas mašīnas. Varēju gulēt un stāties rindā no rīta – daudz jau nebūtu zaudējis.
Pēc „peresmenkas” kustība tā arī neatsākas, nostāvam mierā sešas stundas. Pa rāciju klīst ziņas, ka tiek grieztas uz LV atpakaļ divas mašīnas ar mazajiem helihopteriem un tām taisa pilno „dosmotru”. Tā ka visi muitas spēki novirzīti uz turieni un jaunas mašīnas robežā iekšā nelaiž.
Kustība atsākas jau pēcpusdienā. Dodu ziņu šefam, ka viss jau sāk liecināt par to, ka rīt no rīta es līdz Rīgai varu nepaspēt. Šis vēlāk atzvana, ka mana iekraušanās pārcelta uz otrdienu, „Rīgas Dīzelis” vēl nav nokomplektējis kravu, tā, ka viss spēlē manā labā!
Pēc rindā pavadītas diennakts, ap pusnakti tieku iekšā robežā. Pāri tieku bez problēmām, vienīgās bažas bija par transporta inspekciju, kā nekā es joprojām ar citu bildi strādāju. Bet „divas biļetes uz baletu” dara savu un man pat izdruku nepaprasa! (mazs skaidrojums – uz 100 rubļu banknotes attēlots baleta teātris)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru