Vēl viena skaista atbilde tiem, kuriem smagie maisās pa kājām. Tātad, uz piekabes durvīm ir uzraksts "Bez manis lielceļš būtu diezgan tukšs. Tāpat kā Jūsu ledusskapis."
Varbūt kādā video vari pastāstīt par furem, kas ir divās daļās (laikam saucas pilnā, nevis puspiekabe). Kādi tavuprāt plusi un mīnusi? Redzami retāk, bet tomēr ir. Te arī dzeltenā DHL https://youtu.be/gqsTThGL9bQ 11min20sec
Plusi ir vairāki. 1) vieglāk iekraut/izkraut dalāmās kravas. 2) pusceļā piekapi var atkabināt un turpināt ceļu ar furgonu 3) droši vien, ka vieglāk manevrēt kalnu ceļos, serpantīnos.
Es domāju, ka tieši 2. un 3. punkta dēļ, piemēram, Norvēģijā, kalnainajos reģionos izteikti dominē kravinieki ar piekabēm. Jo daudzus ceļus, kas nereti ir arī vienīgā piekļuves iespēja pa sauszemi, ar mums ierasto fūri/puspiekabi izbraukt ir neiespējami. Tur pat tūristu autobusi ar mokām brauc.
Piekrītu šim uzrakstam :)
AtbildētDzēstVarbūt kādā video vari pastāstīt par furem, kas ir divās daļās (laikam saucas pilnā, nevis puspiekabe). Kādi tavuprāt plusi un mīnusi? Redzami retāk, bet tomēr ir.
AtbildētDzēstTe arī dzeltenā DHL https://youtu.be/gqsTThGL9bQ 11min20sec
Malvis
Plusi ir vairāki.
Dzēst1) vieglāk iekraut/izkraut dalāmās kravas.
2) pusceļā piekapi var atkabināt un turpināt ceļu ar furgonu
3) droši vien, ka vieglāk manevrēt kalnu ceļos, serpantīnos.
Es domāju, ka tieši 2. un 3. punkta dēļ, piemēram, Norvēģijā, kalnainajos reģionos izteikti dominē kravinieki ar piekabēm.
Jo daudzus ceļus, kas nereti ir arī vienīgā piekļuves iespēja pa sauszemi, ar mums ierasto fūri/puspiekabi izbraukt ir neiespējami. Tur pat tūristu autobusi ar mokām brauc.
Eduards