Atkal ir sācies
jauns gads, jauns darba cēliens, bet, kā jau vienmēr, mazliet velk atpakaļ
atskatīties, kā tad ir gājis iepriekšējā gadā. Tikai tagad pamanīju, ka neesmu
apkopojis 2012. Gada ciparus, tad nu varbūt ir īstais laiks salīdzināt pagājušo
gadu ar vēl senākiem. Jāpiebilst gan, ka to varu izdarīt tikai par to laiku, kopš
sāku veikt pierakstus par darbu, sākumā to nedarīju. Ar katru gadu arī kaut ko
pamainu un pilnveidoju, līdz esmu nonācis līdz tagadējam pierakstu formātam,
kas man uz doto brīdi šķiet visoptimālākais.
Nobrauktie kilometri. 2007 – 74 050
2008 –
96 826
2009 – 90 611
2010 –
85 516
2011 –
92 379
2012 – 95 092
2013 –
109 085
Tad nu sanāk, ka pagājušais gads izvirzījies izteiktā līderu
godā. Te, gan, pie vainas būs darba vietas nomaiņa, jo, vairs nebraukāju uz
Krieviju, tā ka izpaliek stāvēšana uz robežām un muitās.
Dienas mājās. 2008 – 87
2009 – 104
2010 – 88
2011 – 74
2012 – 103
2013 – 83
Šādi izskatās mani iknedēļas pieraksti |
Vēl dažas lietas, ko sāku piefiksēt tikai pagājušogad. Kopējais
pa gadu pārvesto kravu svars – 1 545 755 kg.
Sākot gadu, sāku
uzskaitīt iekraušanas un izkraušanas veidus, bet tad kaut kā tas pārtrūka, tā
ka varu saskaitīt tikai par pirmo pusgadu.
Kraušana pa
aizmugures durvīm – 45 reizes
Atverot
abus sānu tentus – 15 reizes
Atverot
vienu sānu tentu – 33 reizes
Atbīdot
jumtu – 3 reizes.
Otrajā pusgadā cipari varētu būt lielāki, šogad centīšos
laboties. Pie kravu svaru un kraušanās statistikas gan nav pieskaitītas tās trīs
nedēļas, kad vadāju meža tehniku. Kravu svara rādītāji tad gan pieaugtu diezgan
būtiski, jo harvesters sver ap 22 t un forvarders ap 13 t. Vēl jau arī pierakstu katru iekraušanās adresi, darbalaikus un vai tur ir kur stāvēt, lai citu reizi jau varu precīzāk plānot savu darbu.
Mazliet citādāka darba pieredze. |
Tad nu visiem jānovēl veiksmīga šā gada statistikas
veidošana!
Ahoij! Veiksmi un lai labi ripo jaunajā 2014. zirga gadā!
AtbildētDzēstGaidam arvien jaunus rakstus...
Un atšifrēt savu pierakstu sistēmu? Izskatās interesanti un varētu būt noderīgi arī citiem. Diemžēl bilde ir pārāk maza lai tur ko saprastu. :(
AtbildētDzēstLai labi ripo!
Atšifrējums ietilpst papildaprīkojumā par attiecīgu piemaksu!;)
DzēstBet ja nopietni, nekādu noslēpumu tur nav, viss gana saprotami. Attēlu var paņemt lielāku un visu saskatīt - darba stundas, divu nedēļu stundas, nobraukumus, kraušanās laikus, degvielas, naudas utt.
O! Atvainojos. Vakarā galīgi samiegojies skatījos. Bildes oriģinālā lielumā jau ir saprotamāk. :)
Dzēst