13.10.10

30.septembris

Trešā diena sākas 10.00. Vispirms jau obligātā procedūra – jānoziņo gan šefam, gan ekspedīcijai, ka esmu veiksmīgi ticis pāri un cik tas man izmaksāja. Vel jau arī jāpazvana uz mājām, kamēr ķer LMT zonu. Tad ŗīta kafija un varam doties ceļā. Lai tiktu uz ceļa, vēl pēdējais šlagbaums – maksas ceļš. Jāsamaksā 1130 rubļi(19,80ls) par maksas ceļu, kurš ne ar ko neatšķiras no pārējiem Krievijas ceļiem un varam braukt. Ostova – Pleskava – Luga, te pēc 3st 30 min pavadītām ceļā nolemju „kafee pauze machen”, jo tāpat vienā piegājienā līdz galam netikt. 45min jāstāv, varu padzert kafiju un apēst pāris sviestmaizes. Tad vēl divas stundas un esu Pēterburgā.
Tuvojoties pilsētai pa jaunbūvēto maģistrāli, mani sagaida jauka latviešu dziesma pa "RETRO-FM".
 Virziens uz pilsētu diezgan brīvs, jo ir jau vakars un visi dzenas ārā. Līdz KADam (Koļcevaja Avtomobiļnaja Doroga) tieku, normāli, tālāk gan iet lēni, jo tā visa četras joslas pilnas un virzās ļoti lēni.
 Labi, ka man tikai daži kilometri līdz Maskavas šosejai, tāpat kādas 20 min te zaudēju. Pagriežos uz Maskavu un jau esu Šušaros – te mana muita. Muita pilna, iekšā laiž  tikai ar brokera caurlaidēm un tā kā man savējo neizdodas sazvanīt, tieku novirzīts uz tā saucamo „atstoiņiku”.Tā ir vienkārša stāvvieta, kura ir izveidota uz ielas rūpniecības rajonā, kura vispārējai satiksmei ir slēgta. Tas nav tas sliktākais variants, vismaz žogs apkārt un kaut kāda apsardze. Ir muitas, kurām tādu stāvvietu nav, jāstāv uz ielas un tad vari visu nakti staigāt apkārt mašīnai, lai rezerves riteni nenoņem vai piekabei tentu nepārgriež un preci nenoceļ. Jo īstais kontingents taču nelaidīs garām tādu iespēju, kad ap 100 smago mašīnu stāv uz ielas.
Tā jau pienāk 19,30, kamēr tieku savā vietā. Atkal nosūtu pasta balodīšus (SMS) ekspedīcijai, lai zin , ka esmu galā un rīt to brokeri padzenā. Vienīgai mierinājums ir tas, ka šis muitas postenis strādā arī pa brīvdienām un varbūt te nebūs jādzīvo līdz pirmdienai. Un tad jau varu nodoties vakara uzdzīvei – uzstellēt kompi, lai noskatītos kādu filmu un uztaisīt vakariņas. Jāsacep pēdējie veseli palikušie kartupeļi. Pēc sātīgām vakariņām uz miegu jau arī ilgi nav jāgaida – ar labu nakti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru