16.10.10

13.oktobris

Tā kā par iepriekšējo aprakstu, pagaidām, esmu saņēmis tikai labas atsauksmes, tad jau, laikam, vajag turpināt.
Iepriekšējo apli noslēdzu piektdienā, tad jau tikai likumsakarīgi, ka sestdien un svētdien arī man sanāca pabūt mājās. Nu vismaz beidzot divas brīvdienas pēc kārtas. Pirmdienu un otrdienu noņēmos ar dažādiem mašīnas remontiem, tā ka vismaz vakarā arī biju mājās. Otrdienas pēcpusdienā šefs, padzirdējis, ka man remontdarbi jau iet  uz beigām, sāka meklēt kravu. Patstāvīgie klienti neko no Eiropas nepiedāvāja, tad jau, protams, Krievija – uz turieni vienmēr ir ko vest. Uz Eiropu jau arī ir, bet atpakaļ ir grūtāk kaut ko dabūt, tāpēc mēs braucam tikai tad, kad 100% ir atpakaļ krava
Trešdienas rītā sāku darbu septiņos no rīta, jo uz iekraušanu jābūt desmitos. Rīgā esmu mazliet par ātru, uz Maskavas ielas vēl kādas 20 min pastāvu, lai nebūtu jābrauc zem zīmes – no 7.00 līdz 10.00 „smagajiem aizliegts”. Man jātiek uz Buļļu ielu un negribas vizināties pa apvedceļu. Divdesmit minūtes pāri desmitiem esmu iekraušanā – DTM terminālā, Buļļu ielā 43/45, bet neko jau vēl neesmu nokavējis, tāpat vēl jāgaida. Līdz vieniem jau tomēr esmu piekrauts – trīs komplekti medicīniskās rentgena iekārtas. Tad vēl aizbraucu uz svariem Spilves ielā nosvērties, lai gan es jau tāpat uzreiz redzu – svars nav liels, tikai 6.tonnas, un stājos uz muitas laukuma turpat Buļļos gaidīt muitošanos.
Ap pusē pieciem atbrauc deklarants un paziņo, ka šodien nebūs... Labi, ka viņi uz sava rēķina pārdzen mani uz maksas stāvvietu, lai nav uz ielas jāstāv. Nu ko, jāvelk ārā no dziļākiem plauktiem neaizskaramās pārtikas rezerves, jo šodien līdzi neko prātīgu neesmu paņēmis, bet līdz normālam veikalam te gabals ko čāpot. Un tas, ka mašīnā vienmēr kaut kam ēdamam jābūt līdzi, jau sen ir pierādījies, jo nekad jau nezini, kur vari aizķerties!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru