14.09.16

Reiss nr: 20.2016

 

Trešdiena, 31.augusts. Parkings Polijā, uz A2. Blakus kravas automašīna FORD. Pie mums tādu neesmu manījis, īsti nezinu, varbūt arī ir. Arī Eiropā tādas nemana. Kādreiz tādas tiku manījis Krievijā. Šī ir ar Turcijas numuriem.


Sestdiena, 03.septembris. Vācija. Lone. Iešu ciemos, kādu "ciemkukuli" tak arī vajag! 


Tā pati sestdiena. Jau esmu ciemos pie čomiem, kas dzīvo un strādā Vācijā. Skats pa logu no 5. stāva loga.( pēc mūsu mērauklas - 6.stāvs)

Svētdiena, 4.septembris. Apmeklēju Krēfeldas ugunsdzēsēju depo Atvērto Durvju dienu. Šobrīd tiek rādīti cilvēku glābšanas paraugdemonstrējumi. Pēc tam tās kāpnes pacēla virs tās treniņu mājas, kurai ir 8 stāvi.


Trešdiena, 7.septembris. Vakars pilsētiņas Triptis industriālajā zonā. Ir noliktavas, kas strādā no05.00 līdz 14.00 un ja tu ierodies 14.30, tad vairs nekā, jāgaida rīts.


Ceturtdiena, 8.septembris. Polija, autobānis A4. Te notika tas, ko es piesaucu pagājušajā reisā un negribēju, lai notiek! Mani no bāņa nocēla Transporta Inspekcija uz kontroli. Bet es tā īsti nesapratu, vai viņam tā pārbaudes datorprogramma manu pārkāpumu neuzrādīja, vai arī pats inspektors to neuzskatīja par tik nozīmīgu, lai mani sodītu! Kā teica tante Mirta - "U meņja dokumenti v porjadke!" 


Piektiena, 9 septembris. Šai bildei apakšā vartētu likt aprakstu - "Mans VOLVO skrien tik ātri, ka panācu FORMULU"!  

   Šoreiz tikai dažas bildītes ar nelieliem aprakstiem. Un neviena diena nav izlaista, ir tā kā plānots! :) Ar garākiem aprakstiem pacentīšos atkal nākamreiz.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru