24.03.19

Jau trīs...


   Sajūta jau ir tāda, ka tas bija trīs dienas atpakaļ, kad pirmo reizi iekāpu šājā mašīnā! Bet nē, pagājuši tieši trīs gadi! Par to arī nežēlīgi atgādina nobraukuma cipari panelī - 392 381. Tad nu tā, pa rupjo rēķinot, sanāk vidēji 130 tūkstoši gadā. Tas ir daudz vai maz? Man jau liekas, ka pietiekoši daudz...

8 komentāri:

  1. Es neteiktu,ka diezcik liels Tev ir tas nobrauciens!Man tētis ir tālbraucēja šoferis un ļoti bieži braucu viņam līdzi reisos,šobrīd gan ilgās prombūtnes dēļ ir spiests strādāt pa Baltijas valstīm.Teikšu tā cik maniju vienā naktī tiek nobraukti 900 km.Pēc pusgada bail iedomāties,kāds būs noskrējiens

    AtbildētDzēst
  2. Pavisam vienkārši darbs sākās pūlkstens 24:00 Maršruts: LV"RIMI"-LT Vievis"RIMI"-Rudamina "Vilniaus paukštinas"-Latvija "RPK"Rīgas piena kombināts un tad EST "MAXIMA"+Tara.Rezūltātā tiek nobraukta visa nakts un vairāk kā puse diena.

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki, tāpēc jau s.s.com Maxima un Rimi nonstopā meklē šoferus. Kad vienreiz sāksim domāt

    AtbildētDzēst
  4. Nu re!!!Par ko es saku,rimi,maxima,un vēl piestrādā BLS

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tā arī, laikam, nesaprati,par ko man bailes un par ko Aivars liek padomāt!

      Dzēst
  5. Kā ar tevi sazināties? Man ir jautājumi, tā kā es pats vēlos kļūt par tālbraucēju.

    AtbildētDzēst