13.01.18

2017.



   Pienācis laiks atskatīties uz mana "tālbraukšanas seriāla" 13. sezonu. Gads sanācis diezgan ražīgs, 29.sērijas jeb braucieni uz Eiropu. Arī citos skaitļos esmu sasniedzis jaunas augstienes, pirmo reizi pārsniegts 140 000 nobraukums pa gadu.
   Tad nu sākšu ar jau ierasto salīdzinājumu ar pagājušo gadu. Nobraukums, degvielas patēriņš, brīvdienas mājās.

  • 2016. 125 962 km, 31,01 l/100km, 2 352 131 kg, 74 d.
  • 2017. 140 562 km, 30,21 l/100km, 1 980 356 kg, 65 d. 
  Degvielas patēriņu gan būtu jāsalīdzina tikai ar to periodu, kad sāku braukt ar Volvo, un tas ir 30,51 l/100km. Pārvesto kravu svars šogad mazāks, no tā izveidojas vēl viens statistikas cipars, kuru sāku uzskaitīt tikai šogad. Ar paceltu piekabes priekšējo tiltu ir nobraukti 54 369 km. Sanāk, ka vairāk kā trešā daļa visa nobraukuma. Šo es sāku piefiksēt, lai precīzāk varētu uzskaitīt riepu nobraukumu. Sanāk 300 darba dienas ar vidējo nobraukumu 470 km/dienā, bet vēl atņemot 36 dienas, kad ir būts prom,bet nav braukts, nobraukums dienā jau palielinās un 532 km. Pagājušo gadu tas bija 477 km/dienā.
  Pa šiem 29.reisiem kravas vestas uz 8.adresēm, atpakaļ kravas ņemot būts 32.vietās, lielākais vienai kravai - 5. Arī šogad ir apgūtas jaunas vietas, tā ka viss mainās, nekas nestāv uz vietas.
   Vēl salīdzinājumam pērn ieviestā brīvā laika pavadīšanas statistika.

  • 2016. 67 filmas, 24 seriāli 460 sērijās
  • 2017. 40 filmas, 34 seriāli 629 sērijās
Vēl te var pievienot 4 izlasītas grāmatas un 5 klausām grāmatas CD formātā. Par klausām grāmatām būtu gan vēl ko piebilst, bet tā jau cita tēma, citam stāstam.
   Ierakstu skaits blogā arī līdzīgs kā pagājušogad. Gribētos jau vairāk, bet ir tā kā ir. Un tie, kas jau kādu brīdi seko maniem gara darbiem, jau zin, ka šo to no mana "seriāla" var paskatīties un paklausīties manā jūtūbes kanālā "taalbrauceejs" .
   Veiksmīgu visiem nākošo sezonu!

10 comments:

  1. Jančuk!
    Patīkami lasīt Tavus piedzīvojumus, bet ir viens bet.

    Atsauce: 4.izlasītas grāmatas un 5. klausām grāmatas CD formātā man lasās kā ceturtais izlasītas grāmatas un piektais klausām grāmatas CD formātā. Tā ir gramatika, visu labāko vēlot,
    johniz

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Un kā tad būtu pareizi, skolotāj? :)

      Dzēst
    2. 4 izlasītas grāmatas un 5 klausām grāmatas CD formātā

      Dzēst
    3. Nu jau izlaboju, paldies par padomu!

      Dzēst
    4. Ja skaitli raksta ar punktu, tad ir lasāms kā kārtas skaitlis, piemēram, 2018. gads, 5. pārnesums utml.
      Ja skaitli raksta bez punkta, tad tas apzīmē skaitu: izlasīju 4 grāmatas, 8 pārnesumu kārba, 9 stundu darbadiena....

      Lai ripo,
      Eduards

      Dzēst
  2. https://kursors.lv/2018/01/17/atklaj-latvija-raditu-bezmaksas-mobilo-aplikaciju-vinjesu-apmaksai-viglat/
    Varbūt noder

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par info, kādam tiešām var noderēt!

      Dzēst
  3. Uzmanās stāvlaukumos!
    Šoreiz nepaveicies vienam LV kolēģim, kurš "ticis cauri" ar acu un elpceļu ķīmiskajiem apdegumiem un personīgiem finansiāliem zaudējumiem.

    http://www.haz.de/Hannover/Aus-der-Stadt/Uebersicht/Raeuber-betaeuben-und-ueberfallen-Lkw-Fahrer-auf-dem-Rastplatz-Lehrter-See-Nord

    AtbildētDzēst
  4. Komentars pilnigi ne pa temu, bet vai ir kads iemesls, kapec dazi smagie ilgstosi brauc loti tuvu viduslinijai? Sanak, ja gribas apdzit, jaiebrauc preteja josla lai redzetu vai cels brivs, liekas mazliet rupji pret citiem satiksmes dalibniekiem, bet varbut tam ir kads logisks izskaidrojums? Nezinu nevienu citu kam pajautat, tapec tads jautajums ka sniegs uz galvas, paldies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu pirmais un vienīgais, kas nāk prātā, ir tas, ka varbūt viņš arī ilgi netiek kādam garām un izmisīgi cenšas novērtēt situāciju. Ja tā nav, tad tas varētu norādīt uz pieredzes trūkumu vai kādu citu nelabu īpašību. Cilvēki jau ir dažādi, profesionāli šoferi un ne tik profesionāli, gan uz smagajām, gan uz vieglākām mašīnām!

      Dzēst