26.03.17

Reiss nr:6.2017




Esmu nopubliskojis sava sestā reisa pļāpu ierakstus. nezinu, vai ir vērts visus pārvietot uz šejieni, vienkāršāk taču ir aiziet uz  manu Jūtūbes kanālu un noskatīties, ja ir tāda vēlēšanās.

9 komentāri:

  1. links nepareizs. trūkst "h" pirms https

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Izlaboju. Tā ir, ka visu sanāk darīt steigā, tā īsti nemaz nepārbaudot!

      Dzēst
  2. Paldies, ļoti jauki! Pa vakariem mājās noskatīšos! Fanoju par Tevi, Jāni, un Tavu darbu!

    AtbildētDzēst
  3. Vai esat bijis arī Ungārijā?

    AtbildētDzēst
  4. Ar interesi skatos Jūsu video! Reiz jautājāt, ko lai vēl pastāsta. Mans jautājums: kā sastāv ar kriminālo pusi? Vai Jūsu auto kādreiz zagļi ir nolējuši degvielu? Vai ir ticis sagriezts tents? Vai ir kādreiz apskādēta vai nozagta krava? Vai piekabē ir līduši bēgļi? Un kā tikāt ar šādām situācijām galā, ja tādas bija?

    AtbildētDzēst
  5. Skatos Jūsu video un secinu, ka tālbraucēja darbam raksturīga agra celšanās un laicīga darba beigšana pēcpusdienā/vakarā. Lielā mērā to diktē izkraušanās un iekraušanās vietu darba laiks, vai ne? Sestajā braucienā Jums bija, ka viena vieta Vācijā sāka strādāt sešos no rīta, vai ne? Trakoti agri!

    AtbildētDzēst
  6. Jāni, Kreisā ir gan jaunie Volvo, gan Mercedes Actros. Vai Jums ir viedoklis par viena un otra vilcēja modeļa priekšrocībām un trūkumiem?

    AtbildētDzēst
  7. Ko sakāt par vilcējiem Renault-Magnum, kuri ir ar lieliem stikliem kā akvārijā?

    AtbildētDzēst
  8. Jāni, vai varat pastāstīt, kā nodrošinat normālu mikroklimatu kabīnē paužu laikā? Es saprotu, ka mašīnas pamata motors atpūtas paužu laikā nestrādā. Vai ir kāda atsevišķa krāsniņa un kā tā darbojas? Piemēram, ziemas sezonā naktī mīnus 3, mīnus 5 grādi - kā nodrošinat, lai visu nakts gulēšanas laiku kabīnē būtu komfortabla temperatūra? Un kā vasarā, kad karsts - vai ir kāda dzesēšana kabīnei?

    AtbildētDzēst