16.03.15

Septiņas dienas Eiropā. Vienpadsmitā nedēļa 2015.


Pirmdiena, 09.03. Te nu būtu vietā kāds skaists dzejolis par dzīves krustcelēm... Tikai, diemžēl, es nevienu tādu nezinu.. Tāpēc griežu tik pa kreisi vien... tik pa kreisi vien...


Otrdiena, 10.03. Lietuva, miestiņš Ramygala. Izrādās, ka ir arī cilvēki, kas baruc godīgi...


Trešdiena, 11.03. Polija, mazliet sķersām autobānim A2, apmēram 20km no Vācijas robežas.


Ceturtdiena, 12.03. Šodien tāda diezgan apaļa jubileja svinama!


Piektdiena, 13.03. Tas nekas, ka piektdiena un trīspadsmitais datums! Jauki braukt jaukos laika apstākļos pa jaukiem ceļiem. Pakalni pie Magdeburgas.


Sestdiena, 14.03. Un atkal Polija. Un atkal tik maksājam un maksājam!


Svētdiena, 15.03. Brīvdiena zem Makdonalda karogiem!

4 komentāri:

  1. Kā tas ir, 800 000 km ir daudz vai normāli? Līdz cik km tā normāli fūres tiek izmantotas? Miljons, divi vai skaita stundas? Tad jau sanāk, ka 8 gadi šis auto ir izmantots, jo kā varēja nojaust, tad pats ap 100 000 gadā nobrauc.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tāds kā pusmūžs ir pienācis, jo MANa dzinējs tiek paredzēts uz 1,5 miljonu. Tieši tāds noskrējiens tieši šobrīd ir mūsu firmas 2001.gada izlaiduma TGA MANam, bet vēl jau neko, skrien! Manējam piemā reģistrācija ir 2008.gada maijs, es tieši divos gados esmu nobraucis 250 000 km.

      Dzēst
  2. 800 tūkst.km fūrei ir brieduma laiks, apmēram tāpat kā 200 tūkst.km vieglajam auto.

    AtbildētDzēst
  3. Sveicieni jubilejā. Lai labi ripo! Nākošais punkts 900000! :)

    Citā mērijuma sistēmā apaļš cipars būtum 801500, t.i., 20 reizes pa ekvatoru apkārt zemeslodei! :)

    AtbildētDzēst