30.11.14

Septiņas dienas Eiropā, 24.11-30.11

   Kādu brīdi atpakaļ biju pasācis veidot mazus pastāstiņus par kādu dienu. Nolēmu kaut ko līdzīgu paturpināt, tikai šoreiz mazliet savādāk. Ideja tāda - esmu uzlicis modinātāju telefonā uz pulksten 12.00 uz visu nedēļu.Tajā brīdī, kad sāk zvanīt modinātājs, uztaisu kādu bildīti. Tad nu sanāks pa vienai bildītei katru dienu nedēļas garumā. Palūkosim, cik tad interesanti sanāks.


Pirmdiena. Braucot pāri Vācijai pa A2, nolemju ,ka jāieskrien kādā bodītē. "Elbe Park"pie Magdeburgas.


   Otrdiena. Esmu sasniedzis savu galamērķi - pilsētiņa Veghel Nīderlandē, netālu no Endhovenas. Lasu nost siksnas uz izkraušanos.


   Trešdiena. Mans iecienītais Shell autohofs pie Astenas (NL). Stāvu uz 24h pauzi.


Ceturtdiena. Nu jau virzos māju virzienā, šobrīd braucu garām pēdējai Shellkai Vācijā, kādi 20km pirms PL robežas.


Piektdiena. Lietuva, autoceļš Kaunas - Panevežys.


Sestdiena. Pildu degvielu Lubānā, jau nākamajai tūrei uz NL.


Svētdiena. Brīvdiena, esmu ciemos pie savējiem.



4 komentāri:

  1. Laba doma. Var uzlikt vairāk atgādinātāju - stāsts sanāks vēl garāks. :)

    AtbildētDzēst
  2. Vai netiek "grēkots", braucot posmā aiz Panevežiem jau uz mājām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mazliet nesaprotu. Tāda bilde, kur būtu jau aiz Panevežiem, nemaz nav, un ko es tur varētu grēkot?

      Dzēst
    2. varbūt ir domāts, vai netiek grēkot ar atpūtas laiku, gadījumā ja mājas jau diezgan tuvu, bet jātaisa 9h pauze

      Dzēst