25.01.15

Septiņas dienas Eiropā. Ceturtā nedēļa 2015.


Pirmdiena, 19.01. Esam izkrāvušies. Tā kā laikums pie rūpnīcas bija tik pilns, ka uz iebraukšnu stāvēja rindā, tur atpakaļ nelienam, bet nostājamies netālu uz ielas rūpniecības zonā. Te ir tieši tam paredzētas kabatas ielas malā.


Otrdiena, 20.01. Iekraušanās adrese tā arī vēl nav apstiprināta, joprojām vēl uz vietas.


Trešdiena, 21.01.Nu jau gan strādājam. Šeit jau ejam ārā no Nīderlandes. Bija jāpaņem 42 paletes. Tā kā otra mašīna ir Eiro 3, to krāvām pilnu un pa taisno uz māju. man ar Eiro 4 būs jāpariņķo pa četrām adresēm, lai pielasītu pilnu kravu.


Ceturtdiena, 22.01. Ierodos jau trešajā kraušanās adresē. Te divi nosūtītāji, tik vienā noliktavā.


Piektdiena, 23.01. Nu es arī esmu savu "sborņiku" salasījis, deguns jau mājas virzienā.


Sestdiena, 24.01. Polija, 20km no Vācijas robežas. Bračkas atkal kopā, tik uz neilgu laiku! Panākt jau es viņu panācu,  viņš jau dodas tālāk. bet man vēl jāstāv!


Svētdiena, 25.01. Šodien jau es arī kustībā. Polija, autobānis A2 pie Poznaņas. Kas samaksā, tas brauc tālāk!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru