tag:blogger.com,1999:blog-6608393716760312660.post512097069269284332..comments2024-02-12T22:28:14.454+02:00Comments on Tālbraucēja piezīmes: Kas lācītim vēderā? 1.sērijaJančukshttp://www.blogger.com/profile/03669924792207593443noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6608393716760312660.post-8321114021255813272018-06-16T13:31:33.224+03:002018-06-16T13:31:33.224+03:00MK 166 jau ir vēsture!
Var tos tikai izlasīt...
St...MK 166 jau ir vēsture!<br />Var tos tikai izlasīt...<br />Standartus gan turēt pagalvī iesaku! Piemēram:<br />LVS EN 12195-1:2014 Ierīces kravas nostiprināšanai;<br />LVS EN 12642 Komerctransportlīdzekļu virsbūves;<br />LVS EN 12640 Kravas nostiprināšanas punkti.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6608393716760312660.post-7138012949099614082014-11-20T20:52:15.744+02:002014-11-20T20:52:15.744+02:00Skatos, Jānis tā nopietnāk pievērsies rakstīšanai!...Skatos, Jānis tā nopietnāk pievērsies rakstīšanai! Forši! Lai ripo!<br /><br />Noteikumus tomēr būtu vērts izlasīt. Nav jau pārāk sarežģīti. :)<br /><br />itspamshttps://www.blogger.com/profile/04351479889154813539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6608393716760312660.post-33292342313875047312014-11-18T02:21:00.242+02:002014-11-18T02:21:00.242+02:00Paldies. Ļoti interesanta tēma. Būtu forši, ja pas...Paldies. Ļoti interesanta tēma. Būtu forši, ja pastāstītu vairāk par pašiem kravas stiprināšanas veidiem tā, lai nav MK noteikumus jālasa. Mr. Sergehttp://mrserge.lvnoreply@blogger.com